با اجرای برنامه گرامیداشت هفته معلم؛

تجلیل سازمان منطقه آزاد انزلی از معلمان و مدیران برتر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56266
ساعت 09:49 سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
به مناسبت هفته گرامی داشت مقام شامخ معلم، در مراسمی که در سالن جلسات سازمان برگزار گردید از 17 معلم و مدیر برتر مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی از سوی عضو هیأت مدیره و معاونین سازمان با اهدای لوح یادبود، قدردانی به عمل آمد

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تقدیر از فعالان حوزه تعلیم و تربیت، بیان کرد: اعتقاد داریم که زیر ساخت های توسعه درهمه جوامع معطوف به زیرساخت های تفکر است، و معلمان در سطح مدارس مدیریت تفکر دانش آموزان و پرورش محصلین را به منظور توسعه کشور به عهده دارند.

سید حجت مهدوی سعیدی در ادامه با تبیین خصوصیات و شاخص های متمایز شهید مطهری، تشریح کرد: یکی از خصوصیات مهم این شهید والا مقام زمان شناسی بود، و ثابت کرد که شهوت قدرت و کلام و تمنای تجلی نداشته و با اخلاص در همه شرایط به تعلیم و تربیت می پرداخت و براین باور بود موفقیت معلم در گرو اخلاص است.

مهدوی سعیدی به اجرای طرح مدیریت استعداد از سوی این سازمان در سطح مدارس محدوده اشاره و خاطر نشان کرد: با دستور مدیرعامل سازمان و به منظور شناسایی و پرورش جوانان و نوجوانان مستعد طرح مدیریت استعداد در سطح مدارس آغازبه کار کرده و در این طرح دانش آموزان توانمند در بخش های علمی، فرهنگی،هنری و ورزشی شناسایی و به کمک موسسات علمی و دستگاه های اجرایی پرورش داده خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیتی که سازمان متبوع وی جهت تقویت زیرساخت ها و برنامه های توسعه محور قائل است، اضافه کرد: معتقدیم زیر ساخت های توسعه و رشد متوازن از مدارس نمود پیدا کرده و جهت دهی می شود و معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور در زمینه رونق اقتصاد،تولید و اشتغال نیز تأثیر گذار خواهند بود.

سیدمهدی نقوی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی معلمی را یکی از مشاغل مهم عنوان کرد و افزود: اعضای هیات مدیره سازمان از طرح های توسعه ای در حوزه مدارس، تعلیم و تربیت حمایت کرده و تلاش می کنیم نواقص موجود برطرف و مدارس منطقه نقش الگویی خود را ایفا کنند.

حمید آقاجانی رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان نیز منطقه آزاد انزلی را در بسیاری از زمینه ها در سطح کشور الگو اعلام کرده و اظهار داشت : با اجرای طرح هوشمند سازی مدارس ، تقویت مدارس منطقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار ، ارتقای سطح آموزش و تشویق دانش آموزان در راستای مهارت آموزی، شاخص های تعلیم و تربیت در سطح منطقه افزایش یافته و این طرح به عنوان الگو از منطقه آزاد انزلی در سطح کشور نیز به کار گیری خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر معاونین و مدیران سازمان، رییس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گیلان، مدیران آموزش و پرورش سطح منطقه نیز حضور داشتند.

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو