حسابرسی داخلی ارزش آفرین عملکرد مدیران است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56143
ساعت 14:12 شنبه 6 ارديبهشت 1399
مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حسابرسی داخلی به عنوان یک مشاور مستقل و مطمئن مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، برای بهبود عملکرد این سازمان ارزش آفرینی کرده و می کند.

به گزارش فرینا، امید عبدی در تشریح عملکرد سال 98 مدیریت حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب افزود: این مدیریت در راستای شفاف سازی، همکاری و نظارت مستمر بر عملکرد موثر و اثربخش  واحدها و مدیریت های سازمان و شرکت‌های تابعه، امسال نیز همچون سال گذشته آماده اجرای وظايف محوله خود است.
عبدی با اشاره به اینکه این مدیریت درانجام وظایف محوله خود بيش از 4 هزار اسناد حسابداری صادر شده در سال 98 را به صورت نمونه ای قبل از پرداخت رسیدگی، اصلاح  یا رفع ایراد کرده  است، برگزاري و حضور در مجامع عمومي ساليانه شركت ها و موسسات تابعه سازمان منطقه آزاد قشم براي تصويب صورت هاي مالي منتهي به29اسفند 97 و متعاقبا برگزاري كليه مجامع مذكور در موعد مقرر قانوني را از مهم ترین اقدامات این مدیریت در سال 98 خواند.
وی یادآور شد: اسناد این صورت های مالی برای ارائه اظهار نظر "مطلوب" جهت صورت هاي مالي و تلفيقي سازمان و گروه شركت هاي تابعه براي سال مالي 97 به  حسابرس مستقل سازمان ارائه شد.
مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم همکاری با حسابرس و بازرس قانونی سازمان جهت ارائه عملكرد هيات مديره سازمان و بستن صورت هاي  مالي سال مالي 29 اسفند ماه 1397 و برگزاري مجمع عمومي عادي سازمان منطقه آزاد قشم را نیز از دیگر اقدامات سال 98 این مدیریت دانست.
عبدی گفت: همچنين در سال 98، مجمع عمومي عادي صاحبان سهام براي طرح تملك دارايي هاي سرمايه اي سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي قشم مربوط به دوره  مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1397 در روز اول بهمن 98 از سوی این مدیریت در سالن كنفرانس دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و يژه اقتصادي در تهران برگزار و عملكرد هيات مديره سازمان مورد تاييد و تنفيذ هيات محترم وزيران  قرار گرفت.

شناسه خبری: 56143

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو