اعلام رضایت از روند تخلیه و بارگیری و اقدامات بندر امیرآباد علیه کرونا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55993
ساعت 09:25 يکشنبه 24 فروردين 1399
در بازدید عضو هیئت‌عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر امیرآباد، ضمن اعلام رضایت از روند تخلیه و بارگیری، اقدامات بندر امیرآباد علیه ویروس کرونا را مؤثر و قابل‌تحسین توصیف و بر روند این اقدامات تا ریشه‌کن‌شدن کامل این بیماری تأکید شد.

به‌گزارشِ فرینا، فرهاد منتصر کوهساری، در این بازدید ضمن برگزاری جلسه با مدیر و معاونین بندر  امیرآباد اهداف و برنامه‌های پیش‌روی بندر در سال جاری بررسی و حوزه معاونت بندری؛ از‌ جمله نرم تخلیه و بارگیری، جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اقدامات واحد HSE باتوجه‌به شرایط حساس کنونی و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش اقدامات بندر امیرآباد به‌عنوان یک بندر پیشرو در مقابله با ویروس کرونا از وضعیت تخلیه و بارگیری، میزان صادرات و واردات و همچنین ترانزیت کالا از جمله خودرو که در ایام نوروز انجام شد اشاره و خاطر‌نشان کرد: «خوشبختانه  بندر امیرآباد توانسته است در سال ۱۳۹۸ رکورد تخلیه و بارگیری  بیش از چهار‌‌میلیون‌تُنی را برای اولین‌بار در این بندر به ثبت برساند که خود نشان‌دهنده همت همه معاونت‌ها  و ادارات و تلاش تک‌تک همکاران بوده است».

سیاوش رضوانی در‌خصوص مقابله با کرونا نیز گفت: «به‌محض شیوع این بیماری جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، شرکت‌های کشتیرانی و عوامل انسانی و همکارانی که مستقیما در امر تخلیه و بارگیری کالا و کشتی درگیر بوده‌اند برگزار و تجهیزات مورد‌نیاز خریداری و اقدامات لازم جهت ضدعفونی و گند‌زدایی اماکن و تأسیسات و نقاط پر‌تردد انجام شد و آموزش‌های لازم به همکاران و پرسنل شرکت‌ها جهت رعایت کامل مسائل بهداشتی داده شد».

در‌پایان معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از محوطه‌ها و اسکله‌ها، از روند تخلیه و بارگیری بازدید و فعالیت بندر امیرآباد را مثبت ارزیابی کرد و بر اقدامات واحد HSE و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تا ریشه‌کن‌شدن کرونا تأکید شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو