سیزده بدر در طبیعت ارس ممنوع/ مردم از حضور در تفرجگاه ها و فضاهای عمومی محدوده ارس پرهیز کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55892
ساعت 15:16 شنبه 16 فروردين 1399
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه تمامی پارک ها و تفرجگاه های محدوده چهارگانه ارس تعطیل است گفت: در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: امسال بر اساس مصوبات ستاد کرونای ارس و در راستای سیاست های کلان کشوری و تلاش در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و اماکن خدماتی و تجاری محدوده چهارگانه ارس، با راه اندازی گشت های سیار و با همکاری ارگان های ذیربط اجازه ورود شهروندان و خودروها به این اماکن داده نخواهد شد و مردم نیز از اقدام به حضور در این فضاها به جد پرهیز کنند.

داداش زاده از اجرای این طرح در تمامی تفرجگاه های محدوده های چهارگانه ارس خبر داد و  تصریح کرد: این ممنوعیت برای تمامی  پارک ها و اماکن محدوده منطقه آزاد ارس از جمله پارک های کوهستان، دورنا، سلامت، جنگلی، پارک شهر، کلیسا، مسیر کلیسا، پل های خداآفدین، سد خداآفرین و... می باشد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس در سیزدهم فروردین ماه خبر داد و  افزود: علاوه بر دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس در این روز، گندزدایی اماکن عمومی نیز طبق روزهای گذشته در دستور کار ما قرار دارد و نیز نیروهای امداد و نجات، گشت حفاظت فیزیکی ارس و سایر نیروهای مرتبط در گیت های محدوده ارس مستقر هستند و عملیات پایش و غربالگری در این مبادی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم شهرستان جلفا و خداآفرین در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف حفاظت از سلامت مردم و قطع چرخه انتقال کرونا انجام می شود گفت: درخواست ما از همه ارسوندان و شهروندان این است که امسال سیزده بدر را در خانه سپری کنند و از حضور در اماکن و فضاهای عمومی پرهیز کنند.

شناسه خبری: 55892

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو