عملکرد‌ مثبت کمیته های ستاد اجرایی سفر قشم در مهار ویروس کرونا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55873
ساعت 16:10 پنج‌شنبه 14 فروردين 1399
بازرس مدیرعامل در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت های کمیته ۱۰ گانه این ستاد براساس سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ریاست عالی این ستاد در مهار شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم بسیار موثر بوده و عملکرد آنها خوب بوده است.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی با بیان این مطلب افزود: همه کمیته های این ستاد که با هدف ارائه خدمات مطلوب به جمع کثیر مسافران و گردشگر نوروزی از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور تشکیل شده بود با آغاز بحران شیوع ویروس کرونا تغییر هدف دادند و همگی به ارائه خدمات به کمیته بحران کرونای قشم پرداختند.
مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نظارت و کنترل خدمات کمیته های این ستاد را از وظایف تعیین شده خود اعلام کرد و گفت: نتایج اجرای این وظایف به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ریاست عالی ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه می شود.
 وی تصریح کرد: فعالیت های کمیته ها بطور مرتب از طریق بازدیدهای میدانی ریاست عالی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، برگزاری جلسات تخصصی وی با روسای کمیته ها و ادارات و نهادهای ذیربط  در سطح شهرستان و بررسی گزارشات واصله از سوی وی رصد می شود.
توکلی با تشکر از قائم مقام و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و روسای کمیته های 10گانه این ستاد و همچنین رییس حراست ستاد که با همکاری و همدلی در این مدت، منشاء خدمات زیادی در جهت رسیدن به اهداف ستاد بودند از تک تک کارشناسان و کارکنان اجرایی و خدماتی عضو کمیته ها و همه عوامل دست اندرکار در ستاد  نیز بخاطر زحمات و خدمات شان قدردانی کرد.    
گفتنی است در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم کمیته های «خدمات حمل و نقل»، «خدمات شهری و روستایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «پشتیبانی  و امور اجرایی»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «بهداشت و سلامت»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها» و «اسکان و رفاه» فعال هستند.

شناسه خبری: 55873

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو