وظایف کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تشریح شد؛
لینک کوتاه: freena.ir/detail/55863
ساعت 16:16
پنجشنبه 14 فروردين 1399
رییس کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ساماندهی خدمات و ارایه امکانات و هماهنگی های لازم برای کمیته های ۱۰گانه این ستاد را جزو بخشی از وظایف کمیته تشریفات معرفی کرد.
به گزارش فرینا، تورج امانی با اشاره به سایر وظایف کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان داشت: بازدید از برنامه های جانبی و انجام هماهنگی های لازم در خصوص محل برگزاری جلسات ستاد نیز بخشی از شرح وظایف این کمیته به منظور کمک به خدمات بهتر توسط اعضای ستاد می باشد.
وی بر برقراری ارتباط و هماهنگی بین سایر کمیته ها تاکید کرد و افزود: بخش دیگری از وظایف ذاتی کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به عنوان یکی از ۱۰ کمیته ستاد نوروزی امسال، رسیدگی و تامین نیازها و ایجاد هماهنگی بین سایر کمیته هاست.
رییس کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به تغییر رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ناشی از وقوع بحران کروناویروس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رعایت کردن اصول فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم از گسترش این بیماری جلوگیری کرده و به روال عادی زندگی در کشور و جزیره بازگردیم.
یادآور میشود، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذرماه 96 در قشم آغاز به کارکرده است. این ستاد بهمنظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به ساکنان منطقه برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 از 27 اسفندماه آغاز به کارکرده و از ۱۰ کمیته در جنبههای مختلف خدمترسانی تشکیلشده است که شامل؛ کمیتههای حملونقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاعرسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامهریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه میشود.