تعطیلی تمامی پارک های ساحلی و بوستان های شهر قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55855
ساعت 16:23 پنج‌شنبه 14 فروردين 1399
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تصمیمات اخذ شده توسط ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال این ویروس، از اقدامات لازم به منظور تعطیلی پارک های ساحلی و بوستان‌های سطح شهر‌ قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی ضمن درخواست از شهروندان برای دوری از هرنوع تجمعی در این اماکن بیان داشت:  طی این مدت هیچ گونه خدمات رفاهی در پارک‌ها و بوستان‌ها به شهروندان ارائه نخواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی کامل این اماکن افزود: در این مدت تمامی آب خوری ها، سرویس های بهداشتی و بخش های خدمت رسان موجود در این اماکن و در تمامی سطح شهر تعطیل می باشد تا با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بتوانیم زنجیره انتقال کروناویروس را بشکنیم.

 به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، با هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی و نیرو‌های سد معبر این مدیریت، نسبت به عدم برپایی چادر و جلوگیری از حضور دست فروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

طهماسبی بر کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم به واسطه در خانه ماندن اشاره کرد و عنوان داشت: این مسئله امری بدیهی است ولی اعمال این محدودیت‌ها تنها به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از فراگیری بیشتر بیماری کروناست و انتظار می رود در روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت استفاده از فضای پارک ها و بوستان‌های سطح شهر قشم به دلیل رعایت نکات بهداشتی به صفر برسد تا شاهد کنترل هرچه سریع تر و جلوگیری از زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

شناسه خبری: 55855

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو