بازگشت آرامش به زندگی ۹۰ خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55833
ساعت 13:11 سه شنبه 12 فروردين 1399
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: زندگی ۹۰ خانوار آسیب دیده از سیل در روستای تیس این شهرستان پس از اقدامات و خدمات مناسب به حالت عادی باز گشته است.

به گزارش فرینا، محمداکبر چاکرزهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب سوم و چهارم فروردین بیش‌از ۶ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی و اموال شخصی مردم ساکن در مسیر رودخانه تیس چابهار خسارت وارد کرده است.

چاکرزهی بیان کرد: سیلاب به ۹۰ واحد مسکونی روستای تیس چابهار خسارت ۳۰ تا ۷۰ درصدی و ۱۹ واحد مسکونی نیز به طور کامل تخریب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بهسازی ۱۵ هزار مترمربع از معابر تخریب شده از سیل آغاز شده و ماشین آلات سنگین در روستای تیس حضور دارند و تمام آثار سیل با کمک این منطقه، نیروهای مردمی، خیران و انجمن‌های غیردولتی برداشته شده و روال زندگی عادی مردم جریان دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بندهای غیرکارشناسی توسط عده‌ای از افراد سودجو بر روی بستر رودخانه روستای تیس با هدف تصرف زمین ساخته شده و تخریب آنها در اثر سیلاب خسارت زیادی به مردم و زیرساخت‌ها وارد کرده است.

چاکرزهی افزود: توزیع تانکر آبرسان، تامین اقلام ضروری زندگی، اسکان موقت و رسیدگی فوری به تمام سیلزدگان در ساعات اولیه سیلاب از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار بوده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو