یک پلمب و 13 مورد تعلیق و اخطار کتبی، نتیجه سه روز بازرسی از اصناف قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55752
ساعت 11:24 سه شنبه 5 فروردين 1399
رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از 76 مورد بازدید انجام شده از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری قشم، یک مورد پلمب بر حسب دستور مقام قضایی، چهار مورد تعلیق فعالیت، 9مورد اخطار کتبی و 39 مورد تذکر شفاهی انجام و صادر شد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی با بیان این  مطلب افزود: این موارد در راستای اجرای سیاست های ستاد خدمات سفر قشم و حسب برنامه های تعیین شده کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در طول سه روز فعالیت  این کمیته  از 29اسفند 98 تا دوم فروردین 99 انجام شده است.
افضلی تصریح کرد: این فعالیت ها توسط ۵ تیم بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان قشم  به صورت دو شیفت کاری با بازدید از 9 واحد اماکن اقامتی غیرمجاز، 5 مرکز تفریحی(کلوب های غواصی)، 2 مرکز پذیرایی و 52 واحد صنفی صورت گرفت.
به گفته وی این اقدامات برای نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری قشم و درگهان و با همکاری مآمورین اماکن نیروی انتظامی انجام شد.
رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید براینکه مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم بطور دائم از امنیت و سلامتی مردم جزیره قشم در قبال هرگونه تخلف احتمالی واحدهای ارائه کننده انواع خدمات به آنها صیانت می کند، یادآور شد: این مدیریت همچنین وظیفه خود می داند که از همه اصناف و فعالان شریف قشم و درگهان در عرصه بخش خصوصی بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه شان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قدردانی نماید.

شناسه خبری: 55752

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو