الکترونیکی شدن ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55654
ساعت 11:38 شنبه 24 اسفند 1398
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از الکترونیکی شدن مراحل ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم با هدف کاهش مراجعات حضوری برای کنترل بهتر و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده و با برنامه ریزی صورت گرفته جهت کاهش تردد عموم مردم برای موفقیت در کنترل و مقابله با شیوع بیماری کرونا، از این پس تمام مراحل ثبت نام و تمدید کارت های شهروندی قشم به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
عباسی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجله به وبسایت http://citizen.qeshm.ir در جریان اعتبار عضویت شهروندی و همچنین آمار مربوط به تردد در بنادر لافت و پل قرار بگیرند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شهروندان قشمی همچنین می توانند برای درخواست عضویت باشگاه شهروندی و همچنین تمدید عضویت در این باشگاه اقدام کنند.
به گفته عباسی؛ پس از مراجعه درخواست کنندگان به آدرس وبسایت شهروندی قشم و ورود مشخصات، مدارک ثبت شده توسط کارشناسان بررسی شده و در پایان، تنها برای تاییدیه مدارک و امضای نهایی به واحد امور شهروندی سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه می کنند.
گفتنی است شهروندان می توانند جهت اطلاع از اعتبار، تمدید و ثبت نام کارت شهروندی خود به آدرس وبسایت http://citizen.qeshm.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو