آمادگی کامل برای ضدعفونی تمام روستاهای قشم و آموزش گروه‌های داوطلب

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55653
ساعت 11:54 شنبه 24 اسفند 1398
رییس اداره آتش نشاني و خدمات ايمني مديريت امورشهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی کامل نیروهای این مجموعه برای آموزش نیروهای داوطلب و انجام عملیات ضدعفونی و پاکسازی معابر در تمامی شهرها و روستاهای جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، نجم الدین فریدونی با اعلام این خبر اعلام کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، پس از تأمین محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز توسط شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، عملیات پاکسازی معابر و همچنین برخی روستاهای سطح جزیره با هماهنگی نیروهای آتش نشانی و دهیاری‌ها صورت خواهد گرفت.
فریدونی با بیان اینکه برای ضدعفونی تمام روستاهای جزیره قشم از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی برنامه ریزی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای جزیره قشم می‌خواهیم تا لیست داوطلبان و افرادی که آمادگی برای انجام عملیات ضدعفونی را دارند برای آموزش ارائه کنند.
ربيس آتش نشاني و خدمات ايمني مديريت امورشهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: مباحث بهداشت شخصی در روستاها به دهیاران و روسای شوراها آموزش داده شده تا با انتقال اهمیت این موضوعات به ساکنان روستاها شاهد ارتقای سطح سلامتی مردم در برابر ویروس کرونا باشیم.
به گفته فریدونی؛ اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم این آمادگی را دارد تا با آموزش گروه‌های داوطلب و تأمین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز آنها، برای عملیات پاکسازی در محله‌های مختلف شهرهای قشم و درگهان و تمامی روستاهای جزیره فعالیت کند.
وی ادامه داد: از همان روزهای ابتدایی مقابله با این ویروس در کشور، نیروهای اداره آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم پاکسازی و ضدعفونی معابر شهری، پارک‌ها، تمامی مجتمع‌های تجاری و مراکز درمانی در شهرهای قشم و درگهان، ضدعفونی لوازم بازی کودکان و پاکسازی مبلمان شهری را به صورت روزانه انجام می‌دهند.
ربيس آتش نشاني و خدمات ايمني مديريت امورشهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: نیروهای این مجموعه با استفاده از آب ژاول تولید شده در شرکت آب، برق و تاسیسات و همچنین مواد ضدعفونی کننده تامین شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به پاکسازی معابر عمومی و محل‌های پرتردد اقدام می‌کنند.
فریدونی ادامه داد: تاکنون با هماهنگی‌های صورت گرفته ضدعفونی گسترده در معابر ورودی جزیره، اسکله حقانی، لافت و پل، بندر بهمن، فرودگاه بین المللی قشم، تمامی مجتمع‌های تجاری قشم و درگهان و همچنین دیگر معابر پرتردد جزیره صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی و خدمات ايمني مديريت امورشهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم تا پایان گذر از این بحران با تمام توان خود آماده همکاری با شبکه بهداشت، دهیاری‌ها و شهرداری‌های جزیره جهت ارائه خدمت به شهروندان عزیز قشمی و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس می‌باشند.

شناسه خبری: 55653

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو