برنامه ریزی شناسایی استعدادهای جدید ورزشی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55650
ساعت 11:48 شنبه 24 اسفند 1398
حمیدرضا مومنی در آیین اهدای حکم انتصاب جلیل حقگویان به عنوان رییس هیات کاراته و بهزاد دژدار به عنوان رییس هیات شطرنج منطقه آزاد قشم، اضافه کرد: کشف استعدادهای جدید در رشته های مختلف ورزشی براساس سند چشم انداز ورزش در مدیریت ورزش و جوانان این سازمان صورت خواهد گرفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی افزود: استعدادهای خوبی در سطح قشم وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق و حمایت می توانند شکوفا شده و افتخارات خوبی را برای جزیره به ارمغان بیاورند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مراقبت، آموزش و حمایت می توان آینده خوبی را برای نیروهای نوجوان و جوان علاقه مند به ورزشکار در جزیره متصور بود.
به گفته مومنی؛ با فراخوان و برگزاری آزمون در میان دانش آموزان و روستاهای جزیره می توانیم استعدادهای زیادی را در رشته های مختلف ورزشی شناسایی کنیم.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و تامین زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف ورزشی، قشم می تواند به یکی از پایگاه های اصلی برای برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف تبدیل شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد با ساماندهی هیات های ورزشی در منطقه آزاد قشم در آینده ای نزدیک شاهد تحولی اساسی در رشته های مختلف ورزشی جزیره در عرصه رقابت های منطقه ای، کشوری و حتی بین المللی خواهیم بود.
گفتنی است در این مراسم جلیل حقگویان به عنوان رییس هیات کاراته و بهزاد دژدار به عنوان رییس هیات شطرنج سازمان منطقه آزاد قشم احکام انتصاب خود را از دستان حمیدرضا مومنی دریافت کردند.

شناسه خبری: 55650

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو