چهاردهمین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55531
ساعت 11:10 شنبه 10 اسفند 1398
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری چهاردهمین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به مدت ۱۱ روز در مدرسه غواصی قشم خبر داد.

به گزارش قشم، جلیل حقگویان اعلام کرد: این دوره روز گذشته با حضور ۹ شرکت کننده شامل ۷ نفر از آقایان و دو بانو برگزار شد که ۸ نفر آنان در دوره یک ستاره مدرسی و یک نفر هم با هدف ارتقا مدرک یک ستاره به دو ستاره مدرسی در این دوره حضور داشتند.

حقگویان ادامه داد: پنج نفر از تهران، دو تن از همدان، دو نفر از قشم در این دوره شرکت کرده بودند. به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از شناگران و ناجیان غریق کشور بودند که سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند.

وی اظهار داشت: این افراد با گذراندن دوره های آموزشی ۱ تا ۳ ستاره غواصی، در دوره های آموزشی تخصصی این رشته نیز با هدف دریافت مدرک برای تاسیس شرکت های غواصی شرکت خواهند کرد.

به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، حضور این افراد در دوره های غواصی آموزشی قشم، تاثیر بسزایی در معرفی این‌ جزیره و افزایش سفرها به این‌ منطقه آزاد خواهد داشت.

بنا به این گزارش، مهرداد مهاجر میلانی و سید مهدی موسوی به عنوان مدرس و علی اکبر حاجی محمدی مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور هم‌ ناظر این دوره آموزش بودند. در پایان این دوره، لوح شرکت کنندگان توسط جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به آنان اهدا شد.

شناسه خبری: 55531

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو