تله‌کابين حيران در دست ساخت است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5550
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان گفت: تله‌کابين منطقه نمونه حيران در دست ساخت بوده و از پيشرفت خوبي برخوردار است.

به گزارش بنا (bena ) اميد عزيزي با بيان اينکه نقاطي براي ساخت تله‌کابين مشخص شده است، افزود: در حال حاضر تله‌کابين منطقه نمونه حيران در دست ساخت بوده و داراي پيشرفت فيزيکي خوبي است.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان با اشاره به اينکه تله‌کابين گيلان را به اردبيل متصل مي‌کند، تصريح کرد: يکي از ايستگاه‌هاي تله‌کابين در شهر مرزي نمين در استان اردبيل و ديگري در شهر مرزي آستارا در گيلان است.

وي احداث تله‌کابين را گام مهمي در راستاي توسعه گردشگري استان دانست و گفت: گيلان با توجه به جاذبه‌هاي گردشگري، ظرفيت توسعه در اين بخش را دارد.

مدير کل ميراث فرهنگي گيلان درباره وضعيت احداث تله‌کابين بزرگ در درفک رودبار خاطرنشان کرد: در حال حاضر پيمانکاران اتريشي اين پروژه کار را آغاز کردند و از روند پيشرفت فيزيکي خوبي برخوردار است.

عزيزي گردشگري را محور توسعه گيلان خواند و افزود: بسياري از ظرفيت‌هاي گردشگري استان بکر و دست نخورده است و در تمام بخش‌ها نياز به حمايت داريم.

وي با بيان اينکه در بحث جاذبه‌هاي گردشگري به تنهايي نمي‌توانيم موفق شويم، اظهار داشت: از کساني که مي‌توانند در اين بحث ورود کنند مي‌خواهيم حمايت خود را در اين زمينه داشته باشند.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان در ادامه از ايجاد پارک‌هاي آبي در استان خبر داد و تصريح کرد: ايجاد اين پارک‌ها در روند رو به رشد بچه‌ها تاثير مي‌گذارد.

عزيزي با اشاره به اينکه پارک‌هاي بازي نياز ضروري جامعه است، خاطرنشان کرد: بچه‌ها پس از 9 ماه تحصيلي نيازمند بازي در پارک‌ها هستند تا بتوانند شادي‌هاي خود را بروز دهند.202

شناسه خبری: 5550

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو