برگزاری آیین شب شعر بهمن در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55457
ساعت 10:33 پنج‌شنبه 1 اسفند 1398
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری آخرین برنامه امسال دورهمی شاعران انجمن شعر قشم در آیین شب شعر بهمن خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری گفت: این برنامه فرهنگی و هنری شب گذشته با هدف ارتقای روحیه شادی و ایجاد فضای مفرح برای مردم، توسط انجمن شعر قشم و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در سالن مرکز بین المللی رشد برگزار شد.
کمساری ادامه داد: در این جلسه 16 تن از شاعران جزیره قشم و اعضای انجمن شعر این شهر قطعات ادبی خود را با موضوع آزاد قرائت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به توان هنری اعضای انجمن شعر قشم افزود: اشعار بیان شده در قالب های مختلف از جمله غزل، شعر نو، سپید، چهارپاره و ترانه با محتواهای مختلف عاشقانه، اجتماعی، سیاسی، طنز و ... ارائه شد.
به گفته کمساری؛ در بخشی از این برنامه، کیانوش محبی از اعضای انجمن شعر قشم قطعه جدیدی را در گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن شعر قشم با بیش از 25 عضو به عنوان یکی از انجمن های فعال در کانون هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مشغول فعالیت هنری است.
گفتنی است، کانون هنر قشم آبان ماه سال ۱۳۹۲ تشکیل شد و هشت انجمن نمایش، موسیقی، خوشنویسی، شعر و ادب، عکاسان خلیج فارس، قرآن و عترت، هنرهای تجسمی و داستان در آن فعالیت می کنند.

شناسه خبری: 55457

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو