کانون اتومبيلراني ايراني کوچک در کره جنوبي ترسيم کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5542
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
چندي پيش نمايشگاه دائمي غرفه ايران در کره جنوبي به صورت جداگانه و در فضايي به ابعاد 140 متر طراحي و برپا شد.

به گزارش بنا (bena)نمايشگاه دائمي غرفه ايران در کره جنوبي با حضور رئيس کانون اتومبيلراني و جهانگردي جمهوري اسلامي ايران، سفير ايران در کره جنوبي، مديران موزه ملي و دهکده مردم‌شناسي سئول و شماري از مقام‌هاي بلندپايه اين کشور گشايش يافت.

در اين موزه که به صورت يک دهکده زيبا طراحي شده به هر دو يا سه کشور يک غرفه اختصاص يافته است، اين در حالي است که غرفه ايران به صورت جداگانه و در فضايي به ابعاد 140 متر طراحي و اجرا شده است.

مدير موزه ملي کره در اين مراسم حضور و عرضه محصولات فرهنگي جمهوري اسلامي ايران را فرصتي مغتم براي افزايش ارتباطات فرهنگي بين دو کشور عنوان کرد.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در اين مراسم به برپايي بيش از 28 نمايشگاه خارجي توسط اين مجموعه 70 ساله اشاره کرد و گفت: اين نمايشگاه را مي‌توان پنجره‌اي جديد رو به تمدن ايراني اسلامي توصيف کرد.

علي اصغر پرهيزکار با بيان اينکه در نمايشگاه دائمي غرفه ايران در کره جنوبي بيش از 400 اثر از محصولات ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشته شده است يادآور شد:اميد است به اين ترتيب فضاي غبار آلود تبليغات منفي غرب بر ضد جمهوري اسلامي ايران را از بين ببريم.

سفير ايران در کره جنوبي نيز در اين مراسم ضمن ابراز خرسندي از اينکه نمايشگاه ياد شده با همکاري مادي و معنوي کانون جهانگردي برپا شده است جايگاه اين نمايشگاه را در روابط فرهنگي بين دو کشور بسيار ارزشمند عنوان کرد.

مردم کره جنوبي همواره مايلند با تاريخ و تمدن کهن ايران بيشتر آشنا شوند بنابراين حضور در اين نمايشگاه و شناساندن ظرفيت‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايران به شرکت‌ها و مردم کره جنوبي امري بسيار موثر ارزيابي ميشود.202

شناسه خبری: 5542

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو