دست اندرکاران همایش تخصصی فرصت های سرمایه گذاری نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی قشم تجلیل شدند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55180
ساعت 08:58 شنبه 12 بهمن 1398
در سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، دست اندرکاران دومین همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان، گفت: شخصیت های اثرگذار حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشورمان در دومین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در این حوزه ها با ظرفیت ها و توانمندی های این جزیره آشنا شدند.

حمیدرضا مومنی از پوشش وسیع خبری این رویداد مهم حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی و نقش مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم برای هماهنگی های بسیار مثبت این رویداد، تقدیر کرد.

در پایان سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، از خدمات کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، علی یدقار مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی، محمد جواد دهقانی مشاور مدیرعامل در حوزه نفت و انرژی، محمد رضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و حسین مرادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای لوح، تقدیر شد.

شایان ذکر است؛ اخبار دومین همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی و مصاحبه هایی که با حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار مشاورعالی مدیرعامل این سازمان و محمد جواد دهقانی مشاور حوزه نفت و انرژی در مورد توانمندی های قشم در حوزه های یاد شده بعمل آمده بود از شبکه های مختلف صدا وسیما و بخش اخبار خارجی و برون مرزی پوش داده شد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های عظیم نفت و گاز در جنوب کشور واقع شده و هم اینک 23 پروژه عظیم در بخش های مختلف  صنایع یاد شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در این جزیره در حال اجراست.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو