رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

توسعه سرمایه های انسانی با برگزاری دوره های تخصصی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54800
ساعت 18:21 چهارشنبه 11 دی 1398
رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم از طراحی و اجرای 24 دوره آموزشی برای کارمندان منطقه آزاد قشم با هدف ارتقا سطح دانش و توسعه سرمايه های انساني این مجموعه خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: تا کنون ۱۸ دوره از مباحث آموزشی در زمینه آشنایی با مباحث مالی، حقوقی، مدیریتی و اجتماعی برگزار شده است.
وی با اشاره به دوره های درحال برگزاری گفت: از مجموع 24 دوره تخصصی، دو دوره در حال برگزاری و 4 دوره نیز با برنامه ریزی اجرایی خواهد شد.
 رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به زمان ۲۸۳ ساعته این دوره ها ادامه داد: کارمندان هر واحد بسته به تخصص مرتبط در جلسات آموزشی شرکت می کنند.
به گفته وی، در دهه اخیر، رویکرد جهان در حوزه پرورش سرمایه های انسانی، روی آوردن به آموزش هاي تخصصی ضمن خدمت بوده که علاوه بر تربيت نيروي انساني متخصص، ابزار مهم ارتقاء كيفيت خدمات، ابداع و نوع آوری است.
آزاد ادامه داد: این دوره ها با زمینه‌ سازی و تربیت نیروی کارآمد به شناسایی افراد توانمند در حیطه فعالیت‌های سازمان کمک کرده و در سطوح تخصصی، به توسعه دانش سازمانی و پرورش منابع انسانی منجر خواهد شد.
رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم بر رشد سريع تكنولوژی، تغييرات و تاثيرات عميق آن در مسایل اجتماعي و اقتصادي تاکید کرد و افزود: در عصر حاضر برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف سازمانی، اتخاذ روش هايی كه هماهنگ كننده برنامه های آموزشی با توسعه تكنولوژی، تحول و متضمن تأمين نيروي انساني ماهر و متخصص مورد نياز آن باشد، اجتناب ناپذير است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو