برای نخستین بار در کشور؛

راه اندازی حمل و نقل هوشمند در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54670
ساعت 14:45 سه شنبه 3 دی 1398
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از آغازبکار سامانه تاکسی اینترنتی "اسنپ" به عنوان اقدامی در حمایت از مردم و گردشگران جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی گفت: فعالیت این سامانه خدمات عمومی از امروز دوشنبه دوم دی ماه با 524 دستگاه خودرو سواری و تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در سطح این جزیره آغاز شده است.

به گفته عباسی، اسنپ سامانه هوشمند حمل ‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو از سوی متقاضی است.

وی افزود: مردم ساکن در قشم و گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند می توانند از این امکان جدید حوزه حمل و نقل بهره مند شوند.

عباسی از سرعت عمل در ارائه خدمات و کاهش هزینه های تردد براساس عرضه و تقاضا در سطح جزیره قشم به عنوان بخشی از امتیازات راه اندازی این سامانه نام برد.

وی، حمایت از مسافر و راننده را دو آیتم مهم سامانه تاکسی اینترنتی "اسنپ" اعلام کرد و افزود: کاهش قیمت سفر امتیازی برای مسافران و ارائه جوایز تخفیف و داشتن مسافر مداوم هم از امتیازات مربوط به رانندگان می باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم همچنین اعلام کرد: مسافران در نخستین درخواست سفر خود در این جزیره می توانند با وارد کردن کُد تخفیف HI-QESHM تا سقف 12 هزار تومان هدیه دریافت کنند.

سامانه مذکور منطبق بر منویات و تحت نظارت کامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده و در راستای تقویت حوزه گردشگری و تسهیل خدمت رسانی به گردشگران طراحی و اجراء گردیده است که پیش از پیاده سازی کامل آن ماه ها فاز مطالعات اولیه  و تطبیق آن با شرایط حاکم بر جزیره قشم و منویات سازمان به طول انجامید که امید است در آینده نه چندان دور برای نخستین بار در کشور شاهد ابداعات و نوآوری های بکار گرفته شده در این حوزه باشیم.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس درجنوب ایران واقع شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو