محسن نریمان:

برند ارس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54546
ساعت 17:24 دوشنبه 25 آذر 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس، گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بالایی برای برندینگ در حوزه بین الملل دارد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان گفت: طرح برندینگ ارس بر اساس برنامه راهبردی توسعه برند منطقه آزاد ارس از مهرماه سال ۹۷ در بخش تحقیقاتی آغاز شده است و هم اینک در حال ورود به مرحله عملیاتی هستیم.

نریمان تصریح کرد: اشاره به نام ارس باید منتهی به ایجاد ذهنیت های مناسب در ذهن مخاطبان شود و تلاش برای برندینگ ارس با این هدف دنبال می شود.
وی خاطرنشان کرد: تولیدات منطقه آزاد ارس نیز باید بر اساس این طرح برندینگ به بازارهای جهانی عرضه شود تا شاهد استقبال بیشتر از محصولات تولیدی این منطقه باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با عضویت در سازمان جهانی گردشگری و شبکه جهانی جوامع ایمن در کنار تلاش برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای سالم و ثبت ژئوپارک ارس در یونسکو، ظرفیت بالایی برای بین المللی شدن دارد.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري