برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه اشتغال به میزبانی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54543
ساعت 17:33 دوشنبه 25 آذر 1398
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین نشست تخصصی برنامه توسعه اشتغال کشور با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، سلیمان رنجبری اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی برنامه توسعه اشتغال کشور با هدف هماهنگی و پیش‌برد سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور و پایش آنها 27 و 28 آذرماه با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قشم برگزار می‌شود.

رنجبری ادامه داد: مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های جنوب کشور، مشاوران و معاونان اشتغال سراسر کشور و همچنین معاونین اشتغال ادارات کل کشور دیگر شرکت‌کنندگان در نخستین نشست تخصصی برنامه‌های توسعه اشتغال کشور هستند.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی برنامه‌های توسعه در کشور تلاش برای کاهش معضل بیکاری است که همواره به عنوان یکی از اهداف مهم این برنامه‌ها مد نظر بوده است و برگزاری چنین نشست‌های تخصصی می‌تواند به آسیب‌شناسی و بهبود سیاست‌های اشتغالزایی در کشور کمک کند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌ سازمان منطقه آزاد قشم مانند تمام سال‌های گذشته رفع موانع اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جزیره است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو