نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54541
ساعت 17:25 دوشنبه 25 آذر 1398
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس در محل سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست تخصصی که به منظور بررسی مدل ها و مسائل برندینگ ارس برگزار شد، موارد مربوط به الزامات برندینگ ارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط مشاوران برندینگ، مفاهیم طبیعت گردی، تجارت، سرمایه گذاری، خرید و شادابی در این حوزه مورد توجه قرار گرفته اند. 
همچنین مرزی بودن ارس، طبیعت منحصر بفرد و پتانسیل های تاریخی باعث خاص شدن ارس در حوزه برندینگ عنوان شد. 
به گفته مشاوران برندینگ منطقه آزاد ارس، مدل های مختلف  برای توسعه برند ارس مورد بررسی قرار گرفته است و در مرحله تحقیق از نظرات مدیران سازمان منطقه آزاد، نماینده های مجلس، مردم منطقه و گردشگران استفاده شده است.
 نشست تخصصی بررسی برنامهراهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري