نشست مدیر اجرایی ویژه دوغارون با نمایندگان فعال در منطقه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54474
ساعت 10:09 پنج‌شنبه 21 آذر 1398
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با نمایندگان فعال منطقه ویژه اقتصادی دوغارون  دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، سید حسین آقائی دراین نشست اظهار داشت: تمام تلاش منطقه ویژه اقتصادی دوغارون براین است که مشکلات نمایندگان و رانندگان مرتفع گردد و دراین راستا ازهیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

آقائی گفت: به منظور تسهیل در روند ورود و خروج کامیونهای افغانستانی متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با هماهنگی کمیته ساماندهی مرزی شهرستان تایباد و همکاری مرزبانی، نیروی انتظامی و گمرک دوغارون ساعت کاری منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزایش یافته است و از ساعت 7 صبح الی 19 منطقه ویژه فعال است.

وی افزود: شایسته است نمایندگان هم از هیچ تلاشی دریغ ننمایند و در همین راستا در خصوص انجام تشریفات گمرکی کامیونهای خود سریع تر اقدام نمایند تا روند ورود و خروج تسهیل گردد.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: افزایش ساعت کاری در مرز دوغارون مستلزم پیگیری و هماهنگی های لازم با نهادهای مستقر در مرز می باشد  و از طرفی نیز پرسنل مرزبانی، گذرنامه، گمرک و منطقه ویژه از ساعت اولیه برای تسریع در امور حضور دارند. جادارد  نمایندگان هم حضور فعالانه تری  داشته باشند و درهمان ساعت اولیه صبح اقدام به خروج کامیون ها نمایند تا شاهد رونق اقتصادی کشور باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان شرکتهای حمل و نقل از روند تسهیل در ورود و خروج کامیونها که باعث افزایش کامیون خالی در منطقه ویژه گردیده است ابراز خرسندی کردند و مشکلات خود را درحوزه مختلف مطرح کردند که مدیراجرایی درخصوص رفع مشکلات قول مساعد داد.

در پایان نیز به منظور بررسی و رسیدگی بیشتر مشکلات رانندگان اتحادیه نمایندگان شرکتهای حمل و نقل نیز راه اندازی گردید که این تشکل در آینده پیگیری امورات خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو