برگزاری دوره آموزشی قرآنی "مبین ۲" به میزبانی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54465
ساعت 14:46 چهارشنبه 20 آذر 1398
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی قرآنی مبین ۲ با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی قرآنی مبین ۲ همه ساله با هدف ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی ها و آسیب شناسی برنامه و سیاست های کلان معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای روسای گروه قرآن و عترت استان ها برگزار می شود.
کمساری با اشاره به میزبانی قشم در این دوره، اضافه کرد: دوره آموزشی قرآنی مبین 2 طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ آذرماه با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل ستادی این معاونت و رؤسای گروه قرآن و عترت استان های کشور در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
وی تصریح کرد: اخلاق حرفه ای مدیریت قرآنی، آشنایی با نظام توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، تبیین نقش اصلی و موثر موسسات قرآنی ـ مردمی در استان ها و ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن بخشی از سرفصل های دوره آموزشی سال گذشته ویژه روسای گروه ها و کارشناسان قرآن و عترت استان ها بود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ همچنین در حاشیه برگزاری این دوره تفاهم نامه همکاری میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و معاون عترت و قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون برگزاری بزرگترین همایش قاریان قرآن کشور در جزیره قشم به امضا خواهد رسید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو