آسفالت محوطه و تجهیز مدرسه شهید بهشتی هفت رنگو با 1100 میلیون ریال اعتبار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54432
ساعت 11:45 دوشنبه 18 آذر 1398
مدیریت نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف عمل به مسوولیت های اجتماعی و بهره مندی جامعه محلی از مزایای توسعه‌ای ناشی از حضور منطقه آزاد قشم، با 1100 میلیون ریال اعتبار، اقدام به محوطه سازی و تجهیز مدرسه شهید بهشتی روستای هفت رنگو کرد.

به گزارش فرینا، هادی نعیمیان، با اشاره به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای حضور مدیران در مدارس و زدن زنگ ابتدای سال تحصیلی اظهار کرد: دیدن مشکلات مدارس سطح جزیره از نزدیک به تسریع روند توسعه یافتگی در روستاهای جزیره انجامید.

نعیمیان افزود: امسال، نواختن زنگ مهر مدرسه ابتدایی شهید بهشتی روستای هفت رنگو با 109 دانش آموز توسط مدیریت نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت.

وی ادامه داد: حضور در این مدرسه و مشاهده کاستی‌ها و نیازهای دانش آموزان، باعث شد تا با همراهی و همکاری سرمایه گذاران فعال در منطقه، بخشی از مشکلات ساماندهی و مرتفع شود.

مدیر نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم از آسفالت محوطه این مدرسه به متراژ یک هزار و 736 مترمربع با همکاری شرکت آسفالت طوس خبر داد و گفت: همچنین خرید لوازم و تجهیزات ورزشی، لوازم آزمایشگاهی و کیت آموزشی دروس علوم و ریاضی به همراه تهیه کیف و لوازم التحریر بخشی دیگر از این اقدامات بود.

نعیمیان یکی از دلایل وجودی مناطق آزاد را دستیابی به توسعه و رشد در مناطق محروم دانست و عنوان داشت: بهره مندی و ارتقا سطح امکانات، تجهیزات و دانش دانش آموزان یکی از معیارهای اصلی برای تحقق توسعه یافتگی است و ما در تلاشیم تا به نحوی شایسته مجری این وظیفه باشیم.

گفتنی است، روستای هفت رنگو از توابع بخش حرای جزیره قشم دارای ظرفیت‌های غنی در حوزه ورزش‌های آبی و ساحلی و خدمات گردشگری است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو