ضرورت مشارکت نهادهای پولی و بانکی در رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54427
ساعت 11:22 دوشنبه 18 آذر 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر مشارکت نهادهای پولی وبانکی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل بانک انصار آذربایجان غربی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفت و گو کردند.
محمدرضا عبدالرحیمی در این دیدار گفت:‌ مشارکت نظام پولی و بانک‌ها در منطقه آزاد ماکو یکی از اساسی‌ترین نیازهای توسعه منطقه است و همکاری متقابل با بانک ها بخصوص بانک انصار، موجب تقویت و رونق کسب و کارمی‌شود.
عبدالرحیمی از ضرورت کاهش هزینه های تامین مالی صنایع و کمک به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و خدماتی به عنوان عنصر مزیت آور برای صنایع داخلی یاد کرد و افزود: زمینه فعالیت برای بانک ها و موسسات مالی و پولی کشور بویژه استان آذربایجان غربی در سطح منطقه آزاد ماکو را بیش از پیش تسهیل خواهیم کرد و امید است با فعال شدن کلیه بانک ها، منطقه آزاد ماکو شاهد توسعه واحدهای تولیدی موجود و افزایش سرمایه گذاری های بخش های مختلف صنعت، معدن کشاورزی و خدمات در سطح منطقه باشیم.
در این نشست مدیرعامل بانک انصار آذربایجان غربی نیز از حمایت این بانک از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران خبر داد وافزود: خوشبختانه بانک انصار در تامین مالی و اعطای تسهیلات به صنایع منطقه آزاد ماکو پیش قدم بوده است.
حاج حسینی با اشاره به حمایت بانک انصار از تولیدداخلی‌وتحقق اقتصادمقاومتی افزود: بانک انصار پرچمدار اقتصادمقاومتی در شبکه بانکی است و تقویت نظام تولید داخلی، توسعه ظرفیت‌های بومی و رونق‌بخشی به بازارفروش کالاهای ایرانی را در دستور کارخود دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: در قالب انعقاد تفاهم نامه بین بانک انصار و سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به توسعه همکاری های پولی و بانکی در منطقه اقدام شود

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو