مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم؛

واگذاری افزون بر 774 هزار مترمربع زمین در 6 ماهه سال 98

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54417
ساعت 11:54 دوشنبه 18 آذر 1398
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری هفت‌صد و هفتاد و چهار هزار و 835 مترمربع زمین به 104 متقاضی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، احمد دیرستانی با بیان این خبر اعلام کرد: 84 مورد از این واگذاری‌ها به مساحت بیش از یک‌صد و هشتاد و شش هزار و 223 مترمربع مربوط به کاربری مسکونی در نقاط مختلف جزیره قشم است.

به گفته دیرستانی، بخش دیگری از واگذاری‌های زمین به حوزه‌های آموزشی، تجاری، صنعتی، خدماتی کارگاهی، اقامتی، تفریحی و شیلات مربوط می‌شود.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در نیمه نخست سال 98، سه مورد زمین با کاربری تجاری و دو مورد مجوز آموزشی به ترتیب به مساحت بیش از یک هزار و 179 مترمربع و یک هزار و 495 مترمربع به متقاضیان واگذار گردید.

دیرستانی یادآور شد: بیشترین میزان واگذاری مربوط به سه مورد کاربری تفریحی به مساحت چهارصد و پنجاه و شش هزار و 581 مترمربع می‌باشد.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری پنج مورد واگذاری با کاربری صنعتی در مجموع به مساحت بیش از هفتادوپنج هزار و 129 مترمربع انجام شده است.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: یک مجوز با کاربری صنایع شیلاتی در حوزه پرورش ماهی در قفس و یک مورد مجوز احداث انبار صیادی به مساحت سی هزار و 836 مترمربع و از دیگر موارد واگذاری‌های انجام شده در حوزه شیلات جزیره است.

وی خاطرنشان کرد: یک مورد واگذاری با کاربری اقامتی، 2 مورد واگذاری با کاربری خدماتی کارگاهی و سه واگذاری با مجوز تجاری مسکونی در مجموع به مساحت بیست‌وسه هزار و 392 مترمربع، بخش دیگری از عملکرد مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم در 6 ماهه ابتدایی امسال می‌باشد.

دیرستانی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای شفاف‌سازی و اجرای بند «د» ماده 12 دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه نحوه استفاده از زمین و منابع مالی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی، لیست قراردادهای منعقد شده در نیمه اول سال 1398 در پایگاه اینترنتی سازمان منطقه آزاد قشم منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو