اهتمام جدی سازمان منطقه آزاد ماکو برای ارتقاي كيفيت معابر و زيبا سازي محيط شهري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54261
ساعت 14:35 سه شنبه 5 آذر 1398
منطقه آزاد ماکو در زمره مناطقی است که باید بیش از پیش به مسئله سیما و منظر شهرهای آن اهمیت داده شود و به جهت قرار گیری در دروازه ورودی ایران از سمت اروپا، ارتقاي كيفيت معابر و زيبا سازي محيط شهري آن ضروری است و از شاخص هاي افزايش نشاط و سلامتي در بحث جامعه و از طرح هاي اولويت دار سازمان منطقه آزاد ماکو است.

یه گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری این منطقه گفت: در این کمیته، طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سیما و منظر شهر تاثیر و نقش حائز اهمیت دارند، توسط کارشناسان و مسئولین شهری اعم از فرمانداران و شهرداران مورد بازنگری و تصویب قرار می گیرند و در صورت لزوم اصلاح می‌شود.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: باید منابعی که دستگاه های دولتی یا نهادهای عمومی دارند اثر بخش و بصورت هم افزا با سیاست گذاری مناسب استفاده کرد و با بهره وری منابع محدود موجود در جهت ارتقای سطح زیست پذیری اقدام کرد.

عبدالرحیمی فرمانداران را همکاران اصلی و عضو اصلی نظام تصمیم گیری منطقه آزاد دانست و تصریح کرد: خوشبختانه درمسیر توسعه منطقه با مسئولین شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت هم جهت هستیم و باید تلاش نیم شهرستان تحت مدیریت وافع در منطقه، بهتر از سایر شهرهای خارج از منطقه و نمونه باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود:‌ توجه به پروژه‌های سیما و منظر شهری باید از حوزه مدیران شهری و شهرداران بصورت جدی پیگیری شود، چراکه این پروژه‌ها نقش مهمی در سیما و منظر شهری ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو