اجرای فاز اول تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54240
ساعت 15:04 يکشنبه 3 آذر 1398
مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی منطقه، در راستای اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف توسعه منابع انسانی در همه سطوح جامعه، توسط این سازمان در حال انجام است.

به گزارش فرینا، علی الیاسی با تأکید برعملی کردن مفاد طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: در راستای اجرای این طرح ملی و با هدف اجرای عدالت آموزشی و کمک به خانواده هایی که دارای فرزند کم توان جسمی هستند اقدام به تأمین نیازهای آموزشی، کمک آموزشی و زیرساختی برای مراکز و مدارس ۱۰ گانه استثنایی حوزه منطقه آزاد اروند، نموده ایم.

الیاسی خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای بعمل آمده در سال گذشته و نیازسنجی انجام شده مبلغی معادل ۱۰ میلیارد ریال جهت تعمیر، تجهیز و توسعه به مدارس استثنایی تخصیص داده شده است.

وی از اجرای فاز نخست این طرح خبر داد که  شامل هزینه کردی بالغ بر ۳ میلیارد ریال بوده و توضیح داد: این مبلغ جهت تهیه و توزیع اقلامی نظیر ۳۰ دستگاه کولر، ۱۳ دستگاه رایانه، ۲ دستگاه کپی، ۲ دستگاه چاپگر و یک دستگاه یخچال می شود که پس از تأیید پرداخت صورت وضعیت مبالغ، مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه گفت: تعداد ۱۰ باب مدرسه استثنایی در منطقه آزاد اروند وجود دارد که از این تعداد ۳ باب در شهرستان خرمشهر و ۷ باب در شهرستان آبادان واقع هستند که از این تعداد ۷ باب آن مدرسه و ۳ باب دیگر آن مرکز اختلالات یادگیری هستند.

الیاسی کل تعداد دانش آموزان استثنایی مشغول به تحصیل در منطقه را ۵۱۵ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۲۷ نفر به صورت ثابت و ۸۸نفر به صورت مراجعه محور می باشند.

امکانات و وسایل کمک توانبخشی نظیر کیت های آموزشی، تجهیزات توانبخشی و آموزش، سمعک، عینک و … دیگر اقدامات حمایتی خواهد بود که در فاز دوم طرح مذکور در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو