مدیریت املاک سازمان تنها مرجع واگذاری یا اجاره زمین و سوله در منطقه آزاد ارس است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54148
ساعت 10:27 چهارشنبه 22 آبان 1398
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد ارس ضمن هشدار به کسانی که از طرق مختلف نسبت به خرید یا اجازه زمین و سوله از بنگاه ها و اشخاص اقدام می کنند، مدیریت املاک و مستغلات سازمان را تنها مرجع واگذاری یا اجاره زمین و سوله به سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس اعلام کرد.

به گزارش فرینا، وحید مقدم زاده با اعلام این خبر، گفت: اخیراً مشاهده است، اشخاصی که به منظور انجام سرمایه گذاری واجرای طرح های خویش در محدوه مصوب و سایت های مختلف سازمان منطقه آزاد ارس زمین دریافت کرده اند، به صورت غیر قانونی اقدام به فروش محل های واگذاری شده و یا اجاره این محل ها به افراد غیر می کنند. 
مقدم زاده افزود: این در حالیست که تمامی اراضی واگذار شده به سرمایه گذاران در بخش های مختلف صرفاً برای اجرای طرح های مصوب وبا کاربری های تعیین شده اختصاص دارد و این افراد نمی توانند کاربری این اراضی را تغییر داده و یا نسبت به فروش و اجازه آن اقدام کنند. 
وی با اشاره به اینکه واگذاری زمین به سرمایه گذاران مشروط به اجرای طرح تولیدی و اقتصادی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که سرمایه گذار اولیه و فروشنده زمین، به علت عدم انجام تعهدات خویش در راستای اجرای طرح ، از سوی سازمان منطقه آزاد ارس عدول از اذن تصرف و یا خلع ید شده و هیچ مالکیتی در هنگام معامله نداشته باشد. 
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد ارس، نسبت به معاملات غیرقانونی زمین های مذکور، هشدار داد: به اطلاع تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی که قصد انجام سرمایه گذاری در محدوده منطقه آزاد ارس را داشته و علاقمند به خرید یا اجاره زمین و سوله هستند می رساند، به منظور این کار و دریافت مشاوره، راساً به مدیریت املاک و مستغلات سازمان مراجعه نمایند تا گرفتار مشکلات و تبعات آتی عدم آگاهی از این موضوع نشوند. 
مقدم زاده تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد ارس مسئولیتی در مورد زمین هایی که به صورت آزاد معامله شده اند، نداشته و این آمادگی را دارد که برای تمام علاقمندان به فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد ارس زمین و سوله با شرایط بسیار مناسب و به همراه مشوق های تعیین شده، واگذار نماید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو