توليد بيش از 5 هزار تابلوي برق صنعتي در منطقه ويژه شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5410
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل يک واحد صنعتي در منطقه ويژه اقتصادي شيراز از توليد بيش از 5 هزار تابلوي برق صنعتي در اين خبر داد.

بيژن مرزبان مدير عامل واحد صنعتي پارس اسکات با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: واحد صنعتي پارس اسکات در منطقه ويژه اقتصادي شيراز در سال1367 تحت عنوان سازنده دستگاه هاي کنترل ابزار دقيق در مساحت 5 هزار متر مربع که 2 هزار و 500 متر مربع آن کارگاه صنعتي است شروع به فعاليت کرد.

وي ادامه داد: شرکت اتوماسيون صنعتي و ابزار دقيق در زمينه مشاوره، طراحي و ساخت تابلوهاي برق اتوماسيون فعاليت دارد، در اين راستا تعداد افراد شاغل در اين واحد صنعتي 200 نفر به صورت ثابت و بيش از 1000 نفر به صورت متغير(پروژه اي) است.

مرزبان خاطرنشان کرد: توليدات اين واحد صنعتي در سال حدود 5 هزار تابلوي برق صنعتي است که بوسيله ترانزيت خارجي به کشورهاي همسايه همچون امارات صادر مي شود.

وي اضافه کرد: واحد صنعتي پارس اسکات در پروژه هاي مختلفي همکاري داشته است که مي توان به؛ پروژه هاي( سيمان شهر کرد، صنايع پالايشگاه شيراز، سيمان کارون، فاز 15 و 16 پارس جنوبي، شرکت نفت فلات قاره، سيمان کارون و....) اشاره داشت.

مرزبان بيان کرد: واحد صنعتي پارس اسکات در زمينه ديگري نيز که توليد تابلوي کالر پک است فعاليت دارد، سيستم کالر پک سيستمي است که به توليد هيپو کلريد سديم که در تهيه آب صنعتي موثراست مي پردازد.

وي گفت: اين سيستم در تمامي صنايع به خصوص صنايع نفتي کاربرد دارد که ازايجاد جلبک و خزه در لوله ها جلوگيري کرده و از رشد جلبک و خزه در لوله کشي ها و ارتباطات لوله اي ممانعت مي کند./206

شناسه خبری: 5410

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو