معرفی اعضای هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس / مهلت ارسال طرح های تئاتری برای بازخوانی تا 20 آبان 98

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54042
ساعت 08:51 سه شنبه 14 آبان 1398
دبیر جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، با اعلام این خبر گفت: فریندخت زاهدی، نادر برهانی مرند و سامان خلیلیان، به عنوان داوران عضو هیات بازخوانی و بازبینی آثار هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،ابراهیم نصیری در خصوص زمانبندی برگزاری هفتمین دوره این جشنواره، خاطرنشان کرد: گروه های هنری علاقمند به حضور در این رویداد تئاتری، فقط تا 20 آبان 98 برای ارسال طرح های نمایشی و پژوهشی خود، فرصت دارند.
نصیری افزود: مهلت ارسال طرح ها تمدید نخواهد شد و هنرمندان عزیز  باید زمانبندی اعلام شده را مدنظر داشته باشند. 
وی در ادامه گفت: هر کارگردان می تواند تا 5 طرح مورد نظر خود را به ایمیل دبیرخانه به آدرس art@arasfz.ir  ارسال کند تا توسط هیات بازخوان و این دوره از جشنواره مورد بررسی و ارزیابی اولیه قرار گیرد.
نصیری اظهار کرد: تا 30 آبان 98 نتایج بازخوانی مشخص می شود و طرح هایی که مورد پذیرش قرار گرفته اند به صورت رسمی توسط دبیرخانه اعلام خواهند شد. 
وی تاکید کرد: پس از انتخاب و اعلام لیست طرح های منتخب، کارگردانان بایستی فیلم اثر تولید شده را تا تاریخ ۲۰ دی ماه 98 به صورت پستی ارسال کنند. 
نصیری در پایان گفت: این جشنواره همانند سال های گذشته به عنوان اولین رویداد تئاتر کشور همزمان با روز جهانی تئاتر، ۷ فروردین ماه در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
فریندخت زاهدی، عضو هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس به عنوان استاد دانشگاه، نویسنده و مدرس تئاتر، یکی از چهره های شناخته شده برای اهالی هنر و به خصوص هنرهای نمایشی با تخصص خیابانی است.
نادر برهانی مرند، از دیگر اعضای این هیات، یکی از چهره های شناخته شده ملی در عرصه تئاتر کشور است و این نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر، به عنوان دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز انتخاب شده است. 
همچنین سامان خلیلیان، به عنوان دیگر عضو هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، یکی از نویسنده ها و کارگردان های مطرح تئاتر در کشور محسوب می شود و مسوولیت دفتر تیاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی را نیز برعهده دارد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو