سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار؛
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با برگزاری فاز سوم دوره آموزشی ویژه پرسنل سازمان سیستم کیفیت فراگیر مبتنی بر استاندارد بینالمللی ISO9001.2015 در منطقه آزاد چابهار پیادهسازی و مستقر میشود.
به گزارش فرینا، مجد محمدی افزود: این اهداف دقیقاً از اصلیترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز هستند که باید مدیریت شوند.
گفتنی است؛ دنیای کنونی عصر مشتری مداری میباشد که همه سازمانها و شرکتها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار میباشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری میباشد و سازمان منطقه آزاد چابهار بهواسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت بهخصوص مشتریانی از شرکتهای خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایهگذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.