انتصاب جدید در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53607
ساعت 12:29 چهارشنبه 10 مهر 1398
با حکم مدیرعامل منطقه ویژه اق​تصادی بوشهر «محسن سلیمانی» به عنوان مدیر روابط عمومی این منطقه ویژه اقتصادی منصوب شد.  

به گزارش فرینا، در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر که با حضور معاونین و مدیران بخش های مختلف اداری منطقه برگزار شد، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر طی سخنانی به نقش و اهمیت روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی چشم و گوش مدیریت منطقه است و باید علاوه بر انعکاس فعالیت ها و خدمات منطقه به مردم و جامعه هدف؛ هر گونه تحلیل، پیشنهاد یا انتقادی در رابطه با منطقه در رسانه ها مطرح می شود را رصد کرده و به اطلاع مدیریت منطقه برساند و در صورت لزوم به نقدها و سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه ها پاسخ دهد.

نامور ارتباط موثر با رسانه های استان و خبرگزاری ها و صدا و سیما، انعکاس فعالیت ها و تولیدات و همچنین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را از جمله دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و برای محسن سلیمانی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در این آئین با اهدا لوح سپاس از زحمات صادقانه «محمدمهدی صمیمی» مدیر پیشین روابط عمومی منطقه قدردانی شد.

همچنین حکم محسن سلیمانی به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه ویژه توسط مدیر عامل به ایشان اهداء گردید.

گفتنی است؛ محسن سلیمانی پیش از این به عنوان مسئول دفتر طرح و برنامه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشغول به فعالیت بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري