جزیره کیش به قطب برگزاری جشنواره های بولینگ و پتانک کشور تبدیل می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53325
ساعت 11:51 يکشنبه 24 شهريور 1398
در دیدار محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش با هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران، سوابق اجرایی و میزبانی از رقابت های ورزشی کشور، ظرفیت ها و زیر ساخت های مناسب جزیره کیش برای میزبانی از رقابت های دو رشته بولینگ و پتانک بررسی شد.

به گزارش فرینا، در این نشست محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش پس از تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره کیش در برگزاری مسابقات و برنامه های همگانی بولینگ و بیلیارد گفت: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی بیلیارد سالهای گذشته به میزبانی جزیره کیش بسیار موفق برگزار شده است، اکنون نیز با آمادگی بیشتر میزبانی چنین مسابقاتی در سطوح ملی و بین المللی را پذیرا هستیم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص با اشاره به سوابق میزبانی شایسته جزیره کیش در مسابقات آسیایی بیلیارد و همچنین امکانات و ظرفیت های خوب جزیره برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی گفت: در نشستی که با آقای امیری خراسانی داشتیم بر تبدیل کیش به قطب برگزاری مسابقات و جشنواره های بولینگ و پتانک کشور تاکید شد.
هاشم اسکندری افزود: تصمیم داریم تا با استفاده از زیرساخت های خوب و ارزشمندی که در کیش فراهم شده است گام های موثری در زمینه گسترش این ورزش در بین جوانان و علاقه مندان برداریم.
همچنین در این دیدار مقرر شد جشنواره های همگانی و عمومی ویژه رشته های بولینگ و پتانک در جزیره کیش و با همکاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران برگزار شود تا جزیره کیش در این دو رشته سرآمد کشور باشد.

شناسه خبری: 53325

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو