مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:

حمایت وزارت راه و شهرسازی از مسافری شدن فرودگاه پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53304
ساعت 15:52 چهارشنبه 20 شهريور 1398
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام با اشاره به حمایت مجموعه وزارت راه و شهرسازی از مسافری شدن این فرودگاه گفت: برای برقراری پروازهای مسافری بیشتر در فرودگاه پیام برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به آغاز پروازهای مسافری در این فرودگاه افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌ها و مساعدت‌ها و تلاشهایی که در سطح ملی با حضور وزرای محترم راه و شهرسازی و ارتباطات انجام شد، و پس ازانجام بازرسی‌های سازمان هواپیمایی کشوری، مجددا بعد از توقف پروازها، با مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر مسافری شدن فرودگاه پیام، این مهم شکل گرفت.
ثناگو مطلق گفت: در روز تاسوعای حسینی، اولین پرواز رسمی بعد از توقف پروازها به مقصد مشهد مقدس انجام شد. امیدواریم با توجه به استقبال در سطح استان، عزمی که وجود دارد و حمایت خیلی خوب سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با استاندارد و ایمنی مطلوب پروازها را به سرعت توسعه دهیم.
ثناگو درباره برنامه برای برقراری پروازهای بیشتر در فرودگاه پیام گفت: استان البرز به علت تنوع جمعیتی ظرفیت برقراری پرواز به استان‌های مختلف کشور را دارد. با توجه به نیازها در استان، برقراری پرواز به مقاصد کیش، استان خوزستان و استان فارس در اولویت خواهد بود. البته این اقدام نیازمند مذاکره با ایرلاین‌ها است که امیدواریم به زودی انجام بگیرد.
وی ادامه داد: پروازهای مشهد از فرودگاه پیام فعلا طبق برنامه اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی زاگرس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو