تسریع در اجرای پروژه توسعه گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53071
ساعت 15:28 شنبه 2 شهريور 1398
عملیات اجرایی پروژه ۴۱ میلیارد ریالی توسعه گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد در خصوص طراحی، ساخت و نصب انبارهای سرپوشیده(سوله) و فنس کشی اطراف محوطه شتاب گرفت.

گزارش قرینا، مدیر توسعه و زیر ساخت منطقه ویژه اقتصادی لامرد می افزاید: با پیگیری مدیر عامل و سایر دست اندرکاران، این پروژه که تکمیل آن در آستانه بهره برداری از فاز نخست مجتمع آلومینیوم جنوب از اهمیت زیادی برخوردار است همزمان با هفته دولت در مسیر ساخت و ساز از شتاب بیشتری  برخوردار شد.

بر پایه آن گزارش با تاکید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و پیگیری دست اندرکاران ذیربط برای رفع موانع فراروی تسریع در انجام این عملیات  اقدام لازم به عمل آمد  و تکمیل و تحویل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

مخلوط ریزی، فونداسیون، دیوار چینی، فنس کشی، محوطه روباز، سوله های سرپوشیده، تاسیسات برقی و مکانیکی و سکوهای بارانداز از جمله  اجزای مختلف این پروژه  می باشد.

این گزارش می افزاید: سوله سه هزار متر مربعی گمرک این منطقه شامل دو دستگاه سوله دو قلو  ۱۵۰۰ متر مربع با دهانه ۲۵ متری، ارتفاع هفت متر و احداث حصار (فنس کشی)حدود دو هزار  و ۷۵۰ متر طول است که  هزینه آن از محل اعتبارات منطقه ویژه اقتصادی لامرد تامین و پرداخت می شود.

شایان ذکر است ساختمان درب خروج گمرک و باسکول۱۲۰ تنی این منطقه پیشتر از این با اعتباری افزودن بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  احداث شده است.

با حمایت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و تعامل مسئولان ارشد گمرک کشور و استان فارس علاوه بر رویه حقوقی و قضایی، در سال جاری رویه‌های واردات قطعی، ورود موقت، خروج موقت، مرجوعی و ترانزیت مبدا جهت واحدهای تولیدی مستقر در منطقه اجرایی شده که این امر نقش برجسته‌ای در افزایش فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و رونق تولید در این منطقه دارد.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی لامرد در  جنوب استان فارس واقع است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو