حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری کلاس های آموزشی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53056
ساعت 13:35 شنبه 2 شهريور 1398
مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تخصیص 140 میلیون تومان، زمینه را برای برگزاری کلاس هایی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و علمی دانش آموزان منطقه فراهم نمود.

به گزارش فرینا؛ علی الیاسی در بازدید از مراکز فرهنگی، ورزشی گفت: در راستای ارتقاء کیفیت زندگی دانش آموزان و مهارت افزایی و آموزش های شهروندی، مدیریت آموزش و توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند (زیر مجموعه معاونت فرهنگی) با حمایت از برنامه های ادارات آموزش و پرورش آبادان و تخصیص ۱۴۰ میلیون تومان زمینه را برای برگزاری کلاس هایی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، علمی و… دانش آموزان منطقه، مهیا نمود.

الیاسی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، جمعیت ۶هزار نفری دانش آموزان را در ۳۰ پایگاه از جمله کانون های فرهنگی، تربیتی، ورزشی، دارالقرآن و پژوهش سراها که جمعا شامل ۱۱ پایگاه دخترانه، ۱۰ پایگاه پسرانه و ۱۵ پایگاه مختلط می باشند، تحت حمایت قرار داده ایم.

گفتنی است؛ مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند طی این بازدید از مراکز ورزشی و کانون های فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر دیدن و پای صحبت مربیان و مسئولین این مراکز در خصوص کمک بیشتر جهت رفع نیازهای مجموعه هایشان قرار گرفت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو