منطقه آزاد انزلی میزبان بزرگترین رویداد علمی ورزشی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52854
ساعت 17:09 چهارشنبه 16 مرداد 1398
نخستین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش و سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت کشور بهمراه اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برپا می شود.

به گزارش فرینا، با همکاری دانشگاه گیلان، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و استانداری گیلان،  از 30 مرداد لغایت اول شهریور ماه این منطقه میزبان سه رویداد ملی در حوزه ورزش کشور است که با محوریت توسعه کارآفرینی و گردشگری ورزشی و گردشگری سلامت با توجه به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی، استان گیلان و کشورمان؛ از سوی سازمان های مردم نهاد کار آفرینان جوان پیشرو و نام آوران ورزش کاسپین برپا می گردد.

براین اساس فیزیولوژی ورزشی و تغذیه، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی محورهای اصلی سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت کشور را تشکیل می دهد و مدیریت بازاریابی و کارآفرینی در ورزش، گردشگری ورزشی و اوقات فراغت، مدیریت رویدادهای ورزشی، مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت رسانه های ورزشی نیز محورهای نخستین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش را در بر می گیرد که با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و به میزبانی منطقه برگزار می شود.

بنابراین گزارش در این دو کنگره علمی از مقالات برتر ارجاع شده به هیأت علمی تجلیل به عمل خواهد آمد و تعدادی از مقالات در طول برگزاری کنگره ها به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

از جمله مهمترین بخش های جنبی رویدادهای مزبور، برگزاری اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت است که با حضور شرکت های تولید کننده محصولات ورزشی، پزشکی ورزشی و تولیدکنندگان فعال داخلی در این حوزه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی برقرار می باشد. از سوی دیگر همایش بزرگ ورزش همگانی ویژه بانوان، برگزاری 12 کارگاه علمی و تخصصی در حوزه علوم ورزش بهمراه قدردانی از اساتید پیشکسوت علوم ورزشی و تجلیل از تعدادی از قهرمانان امید المپیک از دیگر بخش های جنبی این مجموعه رویداد علمی – ورزشی عنوان شده است.

گفتنی است علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و‌ پرورش، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان نیز در این رویدادها همکاری دارند.

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو