مدیرعامل منطقه آزاد چابهار؛

اقدامات انجام‌شده در دانشگاه بین‌المللی چابهار نویددهنده اشتغال و کارهای خلاق است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52850
ساعت 17:11 چهارشنبه 16 مرداد 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست هم‌اندیشی زیست بومی کارآفرینی دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای نوپا در منطقه آزاد چابهار, گفت: اقدامات خوبی در دانشگاه بین‌المللی چابهار رخ‌داده که همه این‌ها نویددهنده اشتغال و کارهای خلاقانه و فناورانه است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در این نشست که با حضور معاون رئیس‌جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران سازمان٫فرمانداران شهرستان‌های چابهار و کنارک و دیگر مقامات محلی برگزار شد، افزود: تمامی امکانات و زیرساخت‌ها را برای هر درخواست استارتاپ و پارک علم و فناوری فراهم خواهیم کرد.

در ادامه این نشست احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز از حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای افتتاح طرح‌ها در چابهار قدردانی کرد و افزود: حضور مسئولان می‌تواند به کاهش مشکلات و تخصیص اعتبارات در بخش‌های مختلف منجر شود.

گفتنی است؛ با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان جمعی از مسئولان محلی پردیس پارک علم و فناوری مکران در دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.

شایان‌ذکر است؛ ستاری از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری کنارک، بندر شهید بهشتی، دانشگاه بین‌المللی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، ظرفیت‌های شیلاتی و صیادی، شهرک‌های پتروشیمی و فولاد بازدید و در نشست با استارتاپ های فعال در منطقه مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

بازدید از ظرفیت‌های علمی و اقتصادی و همچنین رونمایی از پروژه آنلاین هاسپیتال و دیار با حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام‌جمعه چابهار از جمله برنامه‌های سفر سورنا ستاری به چابهار بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو