معرفی استعدادهای هنری جزیره با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52782
ساعت 09:02 چهارشنبه 16 مرداد 1398
معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دورهمی انجمن های شعر و موسیقی جزیره به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

مرتضی شیخ زاده با اشاره به طرح معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به منظور معرفی استعدادهای هنری جزیره اظهار داشت: این مناسبت آغازی برای معرفی توانمندی هنرمندان نوجوان و جوان قشمی به مردم ایران و جهان است.
شیخ زاده از تداوم برنامه های این چنینی در قالب پنج شنبه های هنری قشم خبر داد و افزود: امید است هم زمانی این رویداد با چنین روز مبارکی، منشاء خیر باشد و برپایی این رویداد هفتگی با ایجاد پیوند مشترک بین شاعران و اهالی موسیقی، به هم افزایی قشر هنرمند جزیره منجر شود.
وی تاکید کرد: هدف دیگر این رویداد فرهنگی، فراهم کردن زمینه ای برای درآمدزایی قشر هنرمند جزیره است تا با استفاده از امکانات رایگانی همچون مجوز و سالن برگزاری، بتوانند فرهنگ بومی و سنتی قشم و ایران را به مردم دنیا معرفی کنند.
معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ضمن دعوت از مردم جزیره برای حضور در پنج شنبه های هنری قشم، گفت: این اقدام ضمن کمک به القاء و بالا رفتن روحیه اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان هنرمند بومی، با برنامه هایی که جهت بلیط فروشی اجرا خواهد شد، به درآمدزایی و ایجاد اشتغال پایدار در  حوزه جامعه هنری قشم کمک می کند.
شیخ زاده افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی ـ هنری علاوه بر ایجاد جذابیت برای گردشگران قشم، در ترویج روحیه نشاط بین جامعه بومی جزیره نیز موثر خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو