17/ جامعه محلی باید از ظرفیت های مناطق آزاد بهره مند شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52520
ساعت 16:28 چهارشنبه 26 تير 1398
مشاور امور مذهبی معاونت فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: جامعه محلی باید از ظرفیت های مناطق آزاد بهره مند شوند چرا که برای ارتقاء فرهنگی جامعه باید شهروندان از نظر معیشتی و فرهنگی غنی باشند.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام محمد احمدی در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: برای نیل به توسعه و ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه باید شهروندان آن جوامع از نظر معیشتی و فرهنگی غنی و توسعه یافته باشند. 
او ادامه داد: فرصتی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است که اگر خوب استفاده نشود اولا ظلم به خود کرده ایم و ثانیا در پیشگاه الهی مسئولیم. 
وی با اشاره به برگزاری هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی مناطق آزاد افزود: در این نشست ها مباحث و صحبت های خوبی انجام شده و ایده های خوبی ارائه شد که  باید جامه عمل نیز پوشانده شود.  
احمدی ادامه داد:‌ در مناطق آزاد دغدغه ای که دیدم این است که چرا با وجود منطقه گردشگری و اقتصادی شهروندانشان از نظر معیشتی و مالی ضعیف و آسیب پذیرند. 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و جامعه اظهار داشت: مسئولین فرهنگی و گردشگری باید سیاست گذاری را بر اساس بهبود وضعیت فرهنگی، معیشت و ایجاد اشتغال برای جامعه تدوین کنند و ساکنین بومی باید از این امکانات مناطق آزاد بهرمند شوند.
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو