تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52486
ساعت 15:05 سه شنبه 25 تير 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر کوتاه سازی فرآیندها و تکریم ارباب رجوع در این سازمان تاکید کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان از ادارات سازمان واقع در برج صدف بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، بر لزوم راه اندازی سامانه اشتغال به صورت الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع تاکید کرد.

مظفری با اشاره به زیرساخت های مناسب جزیره کیش در جهت تقویت دولت الکترونیک و ارائه خدمات به ساکنان ،گردشگران و فعالان اقتصادی بر بستر الکترونیک اظهار داشت: باید برای تحقق این اهداف تلاش کنیم تا ضمن کاهش حجم مراجعات حضوری به ادارات ، روند ارائه خدمات نیز دقیق تر و سریع تر شود.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از فروشگاه پرلا مارکت واقع در برج صدف روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران را در این واحد تجاری بررسی کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري