تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52486
ساعت 15:05 سه شنبه 25 تير 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر کوتاه سازی فرآیندها و تکریم ارباب رجوع در این سازمان تاکید کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان از ادارات سازمان واقع در برج صدف بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، بر لزوم راه اندازی سامانه اشتغال به صورت الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع تاکید کرد.

مظفری با اشاره به زیرساخت های مناسب جزیره کیش در جهت تقویت دولت الکترونیک و ارائه خدمات به ساکنان ،گردشگران و فعالان اقتصادی بر بستر الکترونیک اظهار داشت: باید برای تحقق این اهداف تلاش کنیم تا ضمن کاهش حجم مراجعات حضوری به ادارات ، روند ارائه خدمات نیز دقیق تر و سریع تر شود.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از فروشگاه پرلا مارکت واقع در برج صدف روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران را در این واحد تجاری بررسی کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو