ارزیابی عملکرد پرسنل سازمان منطقه آزاد ماکو با استقرار بازرسی و نظام ارزیابی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52300
ساعت 13:10 سه شنبه 11 تير 1398
مدیر بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ارزیابی عملکرد پرسنل سازمان منطقه آزاد ماکو با استقرار نظام ارزیابی و با بهره گیری از روش‌های بروز و کارآمد و راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد در منطفه آزاد ماکو انجام می‌شود. 

به گزارش فرینا، محمد علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد ماکو نظارت بر اجرای قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد کشور و ... و حسن جریان امور در این سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه انجام می‌شود.
 رحیمی با اشاره به اینکه اعمال نظارت مستمر بر عملکرد سازمان، معاونت ها، مدیریت‌ها و ادارت سازمان و انجام بازرسی‌های برنامه‌ای و دوره‌ای از سازمان در این مدیریت انجام می‌گیرد گفت: دریافت و جمع بندی گزارش‌های عملکردی همراه با تجزیه و تحلیل لازم و ارائه به بالاترین مقام سازمان به همراه پیشنهادات و راه حل‌های اصلاحی سازنده و مناسب جهت رفع نواقص و مشکلات از جمله وظایف این مدیریت است.
 
وی از راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد در سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: در همین راستا به شکایات رسیده از سوی کارکنان، ارباب رجوع و سرمایه گذاران رسیدگی می‌شود.
 
مدیر بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد ماکو از شهروندان و مراجعین به سازمان منطقه آزاد خواست تا با مراجعه به وب سایت سازمان و یا با ارسال پیام کوتاه (sms) و مرکز تماس آنلاین هرگونه شکایت و مشکلی را ارسال کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو