منطقه آزاد چابهار ساخت 13 مدرسه را آغاز کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52264
ساعت 16:51 يکشنبه 9 تير 1398
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ساخت 13 مدرسه با 83 کلاس درس در راستای مسئولیت اجتماعی توسط این منطقه در مناطق شهری و روستایی چابهار و کنارک با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش فرینا به گزارش خبرگزاری برنا، محمداکبر چاکرزهی افزود: ساخت 13 مدرسه با 83 کلاس درس در راستای مسئولیت اجتماعی توسط این منطقه در مناطق شهری و روستایی چابهار و کنارک با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شده است.
چاکرزهی گفت: این مدارس در مجموع چهار هزار و 876 مترمربع زیربنا دارند و با ساخت این مدارس 2 هزار و 500 دانش آموز از کلاس استاندارد بهرمند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: ساخت و تکمیل این مدارس نقش موثری در کیفیت آموزشی دهستان پیرسهراب چابهار دارند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: این مدارس با مشارکت 50 درصد منطقه آزاد چابهار و 50 درصد موسسه خیریه "دست یاری به دشتیاری" ساخته می‌شوند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: چابهار و کنارک با پایین‌ترین سرانه آموزشی کشور مشکلات زیادی دارند که منطقه آزاد نیز در راستای کاهش برخی مشکلات ساخت این مدارس را آغاز کرده است.
چاکرزهی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی مساعدت‌های زیادی را در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، حمایت از نهاد‌های حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی انجام داده و ساخت مدارس را نیز با هدف توسعه زیر ساخت‌های آموزشی انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: از مجموع 13 مدرسه 11 مدرسه در بخش دشتیاری، یک مدرسه در شهر چابهار و یک مدرسه در کنارک ساخته می‌شود.
وی تصریح کرد: این منطقه در راستای کمک به ناوگان آبرسانی سیار 2 تانکر به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده و علاوه بر آن در روشنایی بندر صیادی کنارک، توسعه و حل بخشی از مشکلات فرودگاه و بیمارستان امام علی (ع) ورود کرده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: منطقه آزاد چابهار در راستای کاهش مشکلات مردم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو