ساماندهی خدمات مهندسی در محدوده منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52140
ساعت 11:28 چهارشنبه 29 خرداد 1398
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با بهبود کیفیت ساخت‌وساز و ساماندهی خدمات مهندسی و ارتقا نظارت، این طرح باعث خواهد شد آسیب‌ها و خسارات به پایین‌ترین حد کاهش پیدا کند.

به گزارش فرینا، گرشاسب خزائنی افزود: بدین منظور معاونت فنی و زیربنایی طرح ساماندهی خدمات مهندسی را باهدف بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت و دانش مهندسان ساکن چابهار، شفافیت در فرآیند ارجاع کار، کاهش تخلفات ساختمانی و افزایش کیفیت ساخت‌وسازها اجرا می‌نماید.

خزائنی اضافه کرد: در این راستا اقدامات متعددی برنامه‌ریزی گردیده است ازجمله جمع‌آوری لیست مهندسان طراح، محاسب و ناظر عضو نظام‌مهندسی چابهار که شامل طراحان، محاسبان و ناظران که باعث خواهد شد که از تمامی مهندسان برای نظارت بهره برد. در این راستا از پیشنهادات و نقطه نظرات کلیه مهندسان، سازندگان و صاحب‌نظران امر در قالب نشست‌های تخصصی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات در راستای ساماندهی و ارتباط مستمر با مهندسان و ابلاغ چارچوب‌ها و قانون ساخت‌وسازها برگزاری جلسات منظم و مستمر جهت ارتقای سطح فنی و کیفی ساخت سازها و کاهش تخلفات ساختمانی در برنامه قرار دارد.

خزائنی اظهار داشت: همچنین راه‌اندازی دفاتر فنی حقیقی و حقوقی با رعایت ضوابط و سیر مراحل قانونی و سامانه هوشمند و سیستم ارجاع مهندسان ناظر که باعث خواهد شد ضمن توجه به کیفیت، سرعت ارائه خدمات افزایش‌یافته و رضایتمندی مالکان و سازندگان افزایش می‌یابد.

شناسه خبری: 52140

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو