انزلی، میزبان رویدادی متفاوت در عرصه بورس، بیمه و بانکداری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51977
ساعت 13:23 شنبه 18 خرداد 1398
منطقه آزاد انزلی میزبان رویدادی متفاوت در عرصه بورس، بیمه و بانکداری و نیز توانمندی های صادراتی است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری (بورس، بیمه و بانک) و توانمندی های صادراتی EIBEX 2019 َََANZALI در تاریخ پنجم تا هشتم شهریورماه سال جاری با رویکردی متفاوت باحضور جمعی از شرکت های توانمند داخلی، کارشناسان و متخصصان بازار مالی در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود.
این نمایشگاه که به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن رشت با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد؛ از بازدید سرمایه گذاران و شرکت های حوزه کشورهای همسود (CIS) بهره می برد؛ فرصت ارزشمندی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.
دست اندرکاران این نمایشگاه تلاش دارند که در نخستین دوره برگزاری این رویداد از همه توان و ظرفیت های استان گیلان بهره برده و با برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه موجب افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن و ارائه توانمندی های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه را فراهم سازند.
اتاق بازرگانی رشت، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی از حامیان اصلی برگزاری این رویداد هستند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه Anzalieibex.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 03133462179 و 09901177684 تماس بگیرند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو