شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم منتخب بازرسی GMP کشور شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51932
ساعت 15:34 يکشنبه 12 خرداد 1398
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از انتخاب این شرکت به عنوان یکی از سه شرکت ایرانی به عنوان بازرس GMP خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری لزرجانی با اعلام این خبر گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم موفق به دریافت مجوز بازرسی های بین المللی شد.
آبراری افزود: از 17 شرکت متقاضی دریافت این مجوز، 8 شرکت پس از  بررسی مدارک تخصصی و توانمندی هایشان توسط اداره کل امور فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو (پنج شرکت خارجی و سه شرکت ایرانی) موفق به اخذ این مجوز شدند.
وی گفت: این بازرسی ها بر اساس استانداردهای بین المللی شامل؛ GMP، HACCP، IFS، BRC و ISO22000 صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم به عنوان نماینده وزارت بهداشت، بازرسان متخصص خود را به منظور بررسی مدارک و رعایت اصول ضوابط و شرایط تولید استاندارد، به کارخانجات تولید مواد غذایی و آشامیدنی کشور مبداء اعزام می کند تا  پس از تایید، محصول مجوز ورود به کشور را پیدا کند.
آبراری گفت: شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در حال حاضر تنها شرکت در استان هرمزگان است که توانسته مجوز  بازرسی های بین المللی را اخذ نماید.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: در حال حاضر هشت نیرو متخصص در بخش نظارت و بازرسی این شرکت وظیفه بازرسی های بین المللی را برعهده دارند و با برنامه های آموزشی طراحی شده تا چند ماه آینده این تعداد به 25 بازرس متخصص و کارآزموده خواهد رسید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو