دو انتصاب در منطقه آزاد انزلی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51792
ساعت 16:28 سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
طی حکمی از سوی رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، امین افقی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و مهدی کاظمیان به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

به گزارش فرینا، در حکم «امین افقی» بر به بکارگیری از روش های نوین جهت ارتقای انجام عملیات بندری، مدیریت و راهبری مراکز کنترل و مراقبت دریایی، بهره مندی از پتانسیل های سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت بهره مندی از مزیت های کریدورهای بین المللی، تحلیل بازار به منظور افزایش مبادلات تجاری و انجام مطالعات به منظور فراهم آوردن زمینه های توسعه و شناخت بازارهای کشور های حاشیه دریای خزر تاکید شده است.

در حکم مهدی کاظمیان به عنوان سرپرست مدیریت روبط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به برنامه ریزی جهت تولید محتوا، هماهنگی و ارتباط با رسانه های ملی و منطقه ای جهت معرفی مطلوب ظرفیت ها و عملکرد سازمان و انعکاس مطلوب برنامه ها و مواضع سازمان جهت نیل به اهداف تعیین شده اشاره و تاکید شده است.

گفتنی است رضا مسرور در مراسم تکریم و معارفه که معاونین سازمان نیز حضور داشتند از خدمات  امین افقی در مدت چهارده سال تصدی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و علی خطیبی در زمان تصدی معاونت بندری و امور خزر تجلیل بعمل آورد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو